Főoldal / Aktuális / Hírek / Az Univer és az Erős Pista márkák 2013-ban is elnyerték a ...

Az Univer és az Erős Pista márkák 2013-ban is elnyerték a Superbrands kitüntető címet

2013.07.30

„Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és / vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.” – mondta Fekete Zoltán, a Magyar Márkaszövetség főtitkára, a Superbrands Bizottság tagja.

Superbrands 2013Az Univer Pruduct Zrt. büszke arra, hogy az Univer és az Erős Pista márkák csakúgy, mint korábban több alkalommal, valamint 2012-ben, idén is elnyerték a Superbrands kitüntető címet. A 2013-ban fennállásának 65. évét ünneplő Univer, a régió egyik meghatározó élelmiszeripari vállalkozásaként fontos értéknek tartja, hogy 100 %-ban magyar tulajdonosi háttérrel rendelkezik. Az Univer Product Zrt. jelenlegi pozícióit annak köszönheti, hogy a hazai piacon élen járt az innovációban és gondozta márkáit. Ezért az ételízesítő szegmens több kategóriájában piacvezető.

Az Univer Product Zrt. számára további fontos elismerés, hogy az Univer márka a tavalyi évhez hasonlóan a Superbrands státuson túl a Business Superbrands címet is elnyerte. A Business Superbrands cím odaítélésekor a szakértői bizottság szakmai kollégiumai pontozással értékelik a több mint 100 kategóriába sorolt márkákat, cégeket. Ennek a pontozásnak az eredménye a Magyarország legkiválóbb B2B márkáit tartalmazó végleges lista. A Business Superbrands státus megerősíti az adott márka pozícióját, növeli presztízsét és megkülönbözteti a márkát versenytársaitól.

Adatvédelmi nyilatkozat Felhasználási feltételek ©2015 Univer Product Zrt., Minden jog fenntartva
Az Európai Bizottságnak az 524/2013/EU Rendelet által létrehozott online vitarendezési platformjának (ODR) elérhetősége:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/